Kategori:
Frukost
Datum:
2018-12-14 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan
- Hur kombinerar man employer branding med digital recruit marketing för att bygga varumärket? Vilka är misstagen och hur undviker du dem?

Som nominerade till Årets Employer Branding-företag, för sitt gedigna kulturarbete, berättar Sector Alarm om hur de efter flera års strategiskt arbete nu ser att satsningen börjar bära frukt.

Karin Ardbo, Karin Hallberg och Sofie Haraldsson från deras interna EB-arbetsgrupp delar med sig av sina bästa tips och insikter i ämnet och visar ett par aktiviteter, bl.a. hur de jobbat med Influencers och om sitt engagemang med SOS Barnbyar. Men vägen har inte alltid varit spikrak så de kommer även dela med sig av lärdomar och misstag de gjort, så du kan undvika dem.

Dessutom kommer du få se exempel på hur de kombinerar Employer branding med Digital Recruitment Marketing, alltså aktiviteter som både bygger varumärke och ger kandidater.

Välkomna på en frukost med medarbetarna i fokus, hos Sector Alarm på Drakegatan 10.

 

Sector alarm111

Samarbetspartners:

  gbgco        convendum         gplogotyp       svmassan      tv4    IHMNYLOGGA   aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input