Kategori:
Seminarie
Datum:
2019-01-29 11:30 - 13:00

Beskrivning

anmalan
Vem har makten i sociala medier?

Genom en unik kartläggning av de största sociala plattformarna presenteras för andra året en ranking över Sveriges digitala innehållsproducenter - Maktbarometern. Frågan är; vem eller vilka har störst inflytande i sociala medier?

Maktbarometern görs varje år av Medieakademin. Det är en ideell förening i Göteborg, som kanske är mer känd för Förtroendebarometern, där man sedan 25 år gör en undersökning om svenskarnas förtroende för bl a politiker, företag, journalister, kungahuset och olika samhällsinstitutioner.

Från Medieakademin medverkar Emanuel Karlsten och Lars Rundblom.

Välkommen till Convendum!

Samarbetspartners:

  gbgco        convendum         gplogotyp       svmassan      tv4    IHMNYLOGGA   aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input