Kategori:
Frukost
Datum:
2021-03-26 08:00 - 08:45

Beskrivning

anmal FK dig

Att bygga värde och varumärke i dramatisk förändring och digital kontext.

Att vår omvärld förändras är inget nytt. Men det finns episoder som står ut i historien. Det är ingen vild gissning att den pandemi som svept över oss i ett års tid accelererat förändringstakten. Och att många av de förändringar som vi nu ser kommer bli bestående och förändra spelplanen för alla typer av verksamheter. Ett sådant exempel är digitaliseringen som exploderat inom många områden.

Hur skall vi då förhålla oss till det som sker, och hur kan vi skapa nya möjligheter? En av nycklarna är att hitta verktyg som gör förändring gripbar. En annan viktig del är att bli en mästare på att förstå sitt värdeerbjudande och omsätta det i den digitala marknadsplatsen. Thomas von Krusenstjerna, varumärkesstrateg och grundare av varumärkesbyrån Paradigm, idag en del av IT företaget Consid, ger oss sin bild av utvecklingen och hur varumärkets värde kan bli en hävstång för möjligheter och nya affärsmodeller.

Varmt välkommen online!

 

Samarbetspartners:

  gbgco     uslogga             gplogotyp           aveny production logo        handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input